Dhjetë nga filmat më të mirë për t’u parë këtë mars

11 Mars, 2022 - 1:11 pm

Përfshirë daljen e parë të Robert Pattinson si The Batman, një film aksion fantastiko-shkencor për multiverset dhe animacionin më të fundit të Pixar, këta janë filmat e padiskutueshëm të këtij muaji, transmeton KultPlus.

Paris, 13th District

Jacques Audiard është më i njohur për drama të tilla të dhunshme dhe të ngarkuara politikisht si ‘A Prophet’ and ‘The Palme d’Or-winning Dheepan’. Por ‘Paris, 13th District’(ose Les Olympiades, për të përdorur titullin e tij francez) është diçka ndryshe. Përshtatur nga një roman grafik nga Adrian Tomine, dhe bashkë-shkruar nga Céline Sciamma (Portrait of a Lady on Fire, Petite Maman), kjo është një komedi ansambël, e xhiruar bardh e zi plot shkëlqim, që ndërthur disa tregime të shekullit të 21-të të sex and the city. Noémie Merlant, Lucie Zhang, Makita Samba dhe Jehnny Beth janë katër protagonistët e tij të rinj, të lirë dhe ndonjëherë beqarë. “Nëse jeni duke kërkuar për disa orë pariziene seksi që të lidhen, të bien jashtë dhe të gjejnë përsëri këmbët e tyre,” thotë Phil de Semlyen në Time Out, “të gjithë të vendosur në elektron pulsuese dhe me një romantizëm të pjekur që bën një këndi të Parisit të ndihet sikur Casablanca, Audiard dhe bashkëpunëtorët e tij kanë bërë filmin perfekt.”

Publikuar më 4 mars në Irlandë dhe Spanjë, 18 mars në Mbretërinë Bashkuar dhe 15 prill në SHBA

The Batman

Botës nuk i mungojnë filmat e Batman-it, por ky, i drejtuar nga Matt Reeves (Cloverfield, Dawn of the Planet of the Apes), është mjaft i ashpër dhe i ashpër për ta dalluar atë nga të tjerët. The Batman prezanton një Colin Farrell të mbuluar me proteza si një pinguin bandash, Zoë Kravitz si një Catwoman që merrte drogë dhe Paul Dano si Riddler, tani një psiko sadist i modeluar sipas Zodiac-Killer. Më e rëndësishmja, Robert Pattinson është në rolin e titullit, duke luajtur një Kalorës të Errët shumë të dehur. Siç tha Reeves për Esquire: “Fillova të mendoj: “Po sikur të ndodhte ndonjë tragjedi dhe ky djalë të bëhet kaq i izoluar sa ne nuk e dimë se çfarë po bën? A është ky djalë një lloj i droguar i pamatur?” Dhe e vërteta është se ai është një lloj narkomani. Droga e tij është varësia e tij ndaj kësaj përpjekjeje për hakmarrje”.

Publikuar ndërkombëtarisht më 4 mars

Lucy and Desi

‘Being The Ricardos’ i nominuar për Oscar i Aaron Sorkin tregoi historinë e Lucille Ball (Nicole Kidman) dhe Desi Arnaz (Javier Bardem), të cilët janë yjet e martuar të një prej sitcom-eve të preferuara të Amerikës, I Love Lucy. Nëse ju ka lënë të dëshironi të dini më shumë për Ballin dhe Arnazin, atëherë mos shikoni më larg se Lucy dhe Desi, një dokumentar i drejtuar nga një tjetër yll sitcom, Amy Poehler. Kjo është “një lëvizje jashtëzakonisht e këndshme në karrierën e Ballit”, thotë Fionnuala Halligan në Screen Daily. Ajo tregon vitet e saj si një vajzë kori dhe aktore dytësore, partneritetin e saj me Arnazin, një drejtues bande kubane, dhe krijimin e studios së tyre të Hollivudit. “Poehler ka një ndjenjë të fortë të kontributit të çiftit në industrinë e argëtimit,” shkruan Halligan, “dhe askush duke parë dokumentarin e saj nuk do të jetë më pak i bindur se sa i jashtëzakonshëm ishte.”

Në Prime Video nga 4 Marsi

The Lost City

Në një mënyrë të ngjashme me klasiken e vitit 1984 ‘Romancing The Stone’, në “The Lost City” rolin kryesor ka Sandra Bullock si Loretta, një autore romantike best-seller dhe Channing Tatum si Alan, modeli i çuditshëm që pozon për kopertinat e romaneve të saj. Kur një miliarder i çmendur (Daniel Radcliffe) rrëmben Lorettën dhe e çon atë në xhungël, Alan vendos ta shpëtojë atë, pavarësisht se nuk ka asnjë përvojë ose aftësi përkatëse. Ky lloj filmi aventuresk i rrëmbyeshëm është rikthyer aktualisht në modë – shihni gjithashtu Jungle Cruise, Uncharted dhe Indiana Jones 5– por ‘The Lost City’  premton ta marrë veten më pak seriozisht se sa konkurrentët e tij. Një skenë kyçe, për shembull, ka Lorettën duke mbledhur shushunjat nga pasja e Alanit lakuriq. “Ne nuk kishim ndonjë shushunje të gjallë në xhirime,” tha Tatum për Variety. “Ne kishim një burrë që më ngjitte shushunjat e gomës në prapanicë.”

Publikuar më 25 mars në SHBA, Kanada dhe Francë

 Turning Red

Turning Red është animacioni i parë i Pixar që drejtohet vetëm nga një grua, i pari që zhvillohet në Kanada dhe i pari që sillet rreth një heroine nga një familje aziatike: heroina në fjalë është Mei Lee (Rosalie Chiang), e cila kthehet në një panda të stërmadhe të kuqe të ashpër sa herë që është e stresuar. Një tjetër gjë që e dallon Turning Red nga filmat e mëparshëm të Pixar është stili i tij vizual. Regjisorja, Domee Shi, u frymëzua nga karikaturat japoneze që ajo shikonte kur ishte në moshën e Mei në fillim të viteve 2000. “Mei Lee është ky fëmijë 13-vjeçar aziatik me push, i emocionuar, me vetëbesim, por super i zymtë në Kanada,” i tha Shi The Wrap, “dhe si duket kjo? Si duket bota e saj? Ne tërhoqëm shumë nga anime – Sailor Moon, Ranma 1/2 – dhe pastelat e buta super shumëngjyrëshe të atyre shfaqjeve, dhe një ndjenjë e tillë e kap shpirtin e Mei. Ne vërtet donim që audienca të ndjente atë që ndjente Mei.”

Në Disney + nga 11 Mars

X

Masakra e sharrës me zinxhir të Teksasit takohet me ‘Boogie Nights’ në dramën e re horror të trazuar nga A24, studio prapa Herditary dhe Midsommar. Një lavdërim për filmat slasher të viteve 1970, X zhvillohet në vitin 1979, kur një grup filmash të mundshëm (Mia Goth, Jenna Ortega, Brittany Snow, Scott Mescudi) shkon me makinë në një fermë të izoluar në Teksas. Ata planifikojnë të xhirojnë një film për të rritur në hambar pa i thënë fermerit, por gruaja e moshuar e fermerit është e magjepsur keq nga ajo që ata po bëjnë. Ti West (The Innkeepers), shkrimtari-regjisori i X, i tha Interview Magazine për ngjashmëritë që ai sheh midis pornografisë dhe tmerrit, kështu që mund të prisni disa komente postmoderne mes gjakut dhe zorrëve.

Publikuar më 18 Mars në Mbretërinë e Bashkuar, Kombet e Bashkuara dhe Kanada

Great Freedom

Released on 4 March in the US and 11 March in the UK

Në fund të Luftës së Dytë Botërore, Hans (Franz Rogowski) më në fund lirohet pas shumë vitesh me vuajtje në një kamp përqendrimi, për t’u dërguar në burg pothuajse menjëherë më pas. Sipas një kodi penal gjerman të shekullit të 19-të, paragrafi 175, çdo aktivitet homoseksual konsiderohej si krim, kështu që Hans sfiduesi arrestohet dhe burgoset vazhdimisht gjatë viteve. Liria e Madhe e ndjek atë nga viti 1945 deri në 1968 – më shumë se mjaftueshëm kohë për të që të miqësohet me një vrasës të dënuar (Georg Friedrich) që takon në burg. Gary M Kramer në Salon e quan dramën prekëse, fituese të çmimeve të Sebastian Meise “një portret kompleks, me shumë shtresa të një njeriu që po vepron në mënyrë shkatërruese brenda rregullave të një sistemi kufizues për të arritur dëshirat e tij … të nxitura nga performanca e patëmetë e Rogowski”.

The Outfit

Imagjinoni një gangster në çdo film amerikan dhe me siguri do të mendoni për dikë me një kostum të qepur në mënyrë të përsosur. Por kush e bën rrobaqepësinë e papërlyer? Në The Outfit, njeriu me matës shiriti dhe gërshërë është Leonard (Mark Rylance), një “prerës” i butë nga Londra, i cili u zhvendos në Çikago në vitet 1950. Klientët e tij më të mirë janë gangsterët (Simon Russell Beale, Johnny Flynn, Dylan O’Brien) të cilët vlerësojnë rrobaqepësinë e tij pothuajse po aq sa e vlerësojnë dyqanin e tij si një vend të dobishëm për të ruajtur pako të paligjshme. Leonardi mund të paguajë një çmim të lartë për zakonin e tyre, megjithatë, kur objekti i tij i qetë pushtohet nga gangsterë rivalë, një nishan i FBI-së dhe një irre që ka nevojë për një operacion urgjent. Leslie Felperin në Hollywood Reporter shkruan: “Filmi është i prerë me lajka dhe ekonomikisht nga pëlhura e imët, i ndërtuar me zgjuarsi dhe… interpretimet në të gjithë tabelën janë studime shembullore në hollësinë e aktrimit në ekran.”

Publikuar më 18 Mars në kombet e Bashkuara dhe Kanada, dhe 8 prill në Mbretërinë e Bashkuar dhe Irlandë

Nitram

Nitram ishte i diskutueshëm në Australi. Me regji të Justin Kurzel (Snowton, Historia e Vërtetë e Bandës Kelly), filmi është një biografi e zymtë e njeriut që vrau 35 njerëz dhe plagosi 23 të tjerë në Port Arthur në Tasmania në vitin 1996. Nitram fitoi tetë çmime kryesore në Academy Awards të Australisë. duke përfshirë ato për filmin, regjinë, skenarin dhe të katër kategoritë e aktrimit: Judy Davis, Anthony LaPaglia dhe Essie Davis luajnë së bashku me Caleb Landry Jones në rolin kryesor. Edhe kritikët australianë e vlerësuan filmin. “Kurzel ka një talent të veçantë për qoshet e errëta të kulturës australiane,” shkroi Paul Bynes në The Sydney Morning Herald. “Snowtown ishte një mësim se si të filmosh të pafilmueshmen. Nitram mund të quhet një mësim për njohjen e të panjohurës. Nuk e shpjegon sulmuesin; ai thjesht sugjeron se si një personazh i tillë mund të ketë evoluar.”

Publikuar më 30 Mars në Kombet e Bashkuara

Everything Everywhere All At Once

Multiverset janë si shija e stinës. Dy muaj përpara Doctor Strange në Multiverse of Madness, ja një tjetër film aksion fantastiko-shkencor i vendosur në realitete të shumta alternative. Shkruar dhe drejtuar nga Daniel Kwan dhe Daniel Scheinert (i njohur kolektivisht si “Daniels”), “Everywhere Everywhere All At Once” luan Michelle Yeoh si Evelyn, “një grua e rraskapitur kineze amerikane që duket se nuk mund t’i mbarojë taksat e saj”, sipas kërkesës promocionale. Më pas ajo zbulon se ka probleme më të mëdha. Ajo mund t’i qaset kujtimeve dhe aftësive të një numri të pafund të Evelyneve nga universe të pafund të ndryshëm – dhe ajo duhet ta përdorë atë fuqi për të shpëtuar të gjitha ato universe nga forcat e së keqes. Duke gjykuar nga kurioja e mëparshme indie e Daniels, Swiss Army Man, ky duhet të jetë shumë më i huaj se Doctor Strange./ KultPlus.com

Të ngjajshme