Tucci: E pashë karrierën e John-it të ngrihej në qiell

5 Prill, 2023 - 12:00 pm

Dyzet e pesë vjet më parë, audienca për herë të parë pa kampusin e mbuluar nga dielli, të veshur me palma të Rydell High, mjedisi shkollor për filmin muzikor Grease. Duke shfaqur shfaqje të krijimit të yjeve nga John Travolta dhe Olivia Newton-John, Grease i zhyti shikuesit në melodramën e kampit të adoleshencës së viteve 1950, të mbushura me djem që po parapriheshin, vajza të skuqura dhe numra kërcimi shpërthyes.

Bazuar në muzikalin skenik të vitit 1971 nga Jim Jacobs dhe Warren Casey, ku luajtën aktorë duke përfshirë Richard Gere dhe Barry Bostwick, filmi Grease ndryshoi mjedisin më të ashpër të Çikagos së origjinalit me nxehtësinë e avullit të bregut perëndimor. Duke u përqendruar në historinë e T-Birds të fiksuar pas makinave dhe romancat e tyre me Pink Ladies që pinin duhan zinxhir, Grease u prit me një pritje të përzier pas publikimit të tij në 1978. “Nuk kam parë kurrë një muzikal më të shëmtuar në shkallë të gjerë.” shkroi një kritik për Washington Post. Megjithatë, gjatë dekadave që nga ajo kohë, ajo ka grumbulluar një ndjekës të përkushtuar. Janë prodhuar spin-offs dhe rigjallërim të panumërt, duke përfshirë Grease 2 në 1982 dhe një seri të ardhshme prequel, Grease: The Rise of the Pink Ladies.

Ne shikojmë prapa në filmin origjinal përmes syve të kastit dhe ekipit të filmit, duke kujtuar prodhimin gjatë verës, marrëdhëniet e tyre brenda dhe jashtë ekranit dhe trashëgiminë e qëndrueshme të muzikalit.

Disa anëtarë të kastit u shfaqën fillimisht në prodhimet kombëtare turne të Grease përpara se të bënin audicione për role filmike.

Jamie Donnelly (Jan): Grease filloi në një bodrum në Çikago dhe këta personazhe bazohen në njerëz të vërtetë, kjo është arsyeja pse ata ndihen kaq të afërt. Bëra audicionin për kompaninë e parë që e çoi shfaqjen nga Çikago në jashtë Broadway. Unë u bëra zëvendësuesi i Janit dhe në atë moment kasti origjinal ishte një grup shumë i lidhur ngushtë. Ishte pak si fëmija i ri në shkollë.

Michael Tucci (Sonny LaTierri): Të gjithë donin të ishin në Grease. Ato audicione të hershme për turneun ishin plot me qindra djem. Shumë prej anëtarëve të tjerë të kastit meshkuj arritën në film, si John Travolta, i cili po luante Doody. Në minutën që u ngrit perdja në performancën time të parë, publiku sapo doli. Mund të identifikoheshe me këta njerëz, doje të ishe pjesë e grupit të tyre.

Barry Pearl (Doody): Unë isha një student, që do të thoshte se njoha shumë pjesë të ndryshme dhe, së bashku me djemtë e tjerë që kishin performuar shfaqjen në turneun kombëtar, ne të gjithë ndërtuam një gjuhë të vërtetë së bashku.

Donnelly: Jo vetëm që djemtë bënin shfaqje së bashku gjatë gjithë kohës, ata jetonin së bashku në rrugë. Këto marrëdhënie që shihni në film janë reale. Unë isha në shfaqje për gjashtë muaj dhe e bëja tetë herë në javë, kështu që e dija mbrapsht, përpara dhe me kokë poshtë.

Në vitin 1976, ylli i John Travolta-s po ngrihej dhe ai nënshkroi një marrëveshje me tre filma me Paramount. Adaptimi i Grease nga producenti Allan Carr dhe skenaristi Bronte Woodard ishte një nga projektet që ai donte të drejtonte.

Joel Thurm (drejtor i kastit): E kisha njohur Johnin që kur ishte 17 vjeç dhe, që nga momenti kur hyri në zyrën time, e dija se do të bënte mirë. Ai ishte një djalë tepër i bukur me sy të mrekullueshëm dhe kishte një ekuilibër të tillë në një moshë kaq të re.

Tucci: E pashë karrierën e John-it të ngrihej në qiell kur ai shkoi nga skena e tij Grease në një shfaqje tjetër matanë rrugës. Ai mori komente të pabesueshme dhe u nominua për një Tony. Ai nuk mund të dilte nga dera e teatrit; ai tashmë po sulmohej nga fansat.

Thurm: Dy vjet përpara Grease, kam prodhuar filmin televiziv Boy in the Plastic Bubble me John dhe regjisorin Grease, Randal Kleiser. John kishte besim të madh tek ne dhe kështu ai nënshkroi me Grease, i cili nuk do të ishte bërë pa një emër ylli si ai.

Kelly Ward (Putzie): Kam takuar John për herë të parë duke xhiruar “Djali në flluskën plastike”. Atëherë e dija se ai ishte një yll. Disa njerëz, kur je me ta, mund të shohësh magnetizmin që pëlqen kamera. Ai e ka atë magji.

Casting filloi në LA në 1977 gjatë një periudhe tre-javore me prova kërcimi dhe thirrjesh.

Thurm: Ishte John ai që donte Olivia Newton-John për rolin e Sandy. E pazakontë për një yll si Olivia, ajo kërkoi një test ekrani sepse ishte këngëtare, jo aktore dhe nuk ishte e sigurt se ishte pak më e vjetër se John. Ne krijuam një provë të plotë të filmit të skenës së hyrjes dhe ajo ishte e përsosur. Ajo ishte aq e mirë sa unë nuk kisha një Sandy rezervë – nëse Olivia do të kishte thënë jo, do të më shihnit në film me një fund dhe një paruke bionde!

Tucci: Në kohën kur u shfaq filmi, isha në fillim të të 30-ave dhe shumë i moshuar për rolin. Megjithatë, një natë, Allan Carr dhe Joel Thurm u ulën pas nënës dhe babait tim në natën e hapjes për një tjetër shfaqje timen dhe nëna ime i dëgjoi ata të përmendnin Grease. Ajo u kthye dhe u tha se si kisha qenë në versionin e skenës dhe se duhej të më shihnin. Allan tha se do të më sillte të nesërmen, kështu që unë shkova në audicion dhe mora pjesën e Sonny.

Dinah Manoff (Marty Maraschino): E pashë versionin origjinal në Broadway dhe u dashurova me të. Isha vetëm 20 vjeç kur agjenti im më vuri në një audicion dhe Grease përfundoi të ishte filmi im i parë. Fillimisht lexova për Frenchy, por drejtori i kastingut më kërkoi të kthehesha për Marty. Ata bënë një audicion kërcimi dhe unë nuk jam kërcimtare, kështu që unë thjesht e kalova atë me shpatullat dhe ijet e mia sa më mirë që munda. Unë mendoj se ata menduan se ishte shumë qesharake, që ndoshta kështu u bashkua e gjitha.

Thurm: Shumë njerëz morën audicion për Rizzo, por diçka e pazakontë ndodhi kur Stockard Channing hyri në dhomë. Stockard nuk mund të kishte gabuar më shumë si një person për Rizzo – ajo ishte e lindur dhe e pasur dhe mënyra e saj e të folurit ishte krejtësisht e ndryshme – por ajo na mahniti në audicion dhe ne e dinim se duhej të ishte ajo.

Didi Conn (French): Agjentët e mi më thirrën dhe thanë se regjisori dhe producentët më donin për pjesën e Frenchy. Ata nuk më kishin dërguar kurrë një skenar, kështu që dija vetëm se ajo ishte braktisur nga shkolla e bukurisë dhe se donin që unë të vija në audicion duke u dukur si personazhi. Përfundova duke hasur në një sallon bukurie franceze në LA. I kërkova zonjës të më jepte flokë të mëdhenj si të sajat, pasi i imi nuk bën shumë. Nuk e di sa kanaçe me llak flokësh përdori, por ajo e bëri këtë. Pastaj mora pantallona të ngushta dhe një shall të vogël. Hyra në dhomën e audicioneve dhe të gjithë po qeshnin dhe qeshnin me mua!

Perla: Pjesa e audicioneve që mbaj mend më mirë është se si ata rreshtuan djemtë dhe vajzat në secilën anë të dhomës dhe detyra jonë ishte të përpiqeshim të joshnim një vajzë nga skena. Vendosa ta luaj i dehur, kështu që dola me një filxhan stiropor dhe fillova të përqafoj një vajzë, i vendosa krahët rreth saj dhe rrëshqita dorën deri te barku i saj, por më pas ajo e shtyu larg, kështu që fillova të përkëdheli barkun tim si edhe pse ishte e saj. Të gjithë qeshën dhe jam shumë i sigurt se kjo është ajo që më dha mua pjesën.

Thurm: Njerëzit mund të thonë se kasti është shumë i vjetër, por Grease nuk është një dokumentar; është një fantazi. Është një përrallë jo-PC që është më mirë për kastin që nuk është adoleshent. E vetmja gjë që ishte e rëndësishme ishte se të gjithë aktorët dukeshin pothuajse në të njëjtën moshë me njëri-tjetrin, gjë që ata e bënë.

Tucci: Kur mora filmin, Allan më nxori nga dhoma e audicionit, më dha 100 dollarë dhe më tha: “Merrni nënën dhe babanë tuaj te Chase për darkë.” Ai ishte një restorant shumë i nivelit të lartë në atë kohë. Shkuam, u ulëm në kabinë dhe nëna ime shikoi nëpër dhomë për të parë Dean Martinin dhe Don Rickles duke darkuar së bashku. Ajo pothuajse kishte një atak në zemër – ishte shumë krenare për vendin ku kishim arritur.

Xhirimet filluan në pjesën Paramount mbi 15 javë në verën e vitit 1977.

Ward: Ishte si një festë gjatë verës. Ata gjithashtu hodhën 10 interpretues meshkuj dhe 10 interpretues femra për të qenë themeli i sekuencave të mëdha muzikore dhe na sollën të gjithëve për tre javë përpara fillimit të fotografisë kryesore për të bërë prova. Ai proces na bëri të gjithëve miq të shpejtë.

Perla: Në të vërtetë nuk kishte një mollë të kalbur në tufë. Shumë prej nesh e njihnim njëri-tjetrin nga shfaqjet skenike dhe unë isha shumë i afërt me Jeff Conaway [i cili luajti Kenickie], pasi u rritëm së bashku në Nju Jork. Ai ishte një djalë i keq, ai ishte Zuko im. Ishim si një familje e madhe e lumtur.

Tucci: Ata po bënin pesë filma në lot atë verë. Henry Winkler ishte aty dhe ai në të vërtetë kishte refuzuar një rol në Grease nga frika se mos do t’i vihej në shtyp pas Happy Days. Në vendin fqinj ata po bënin The Exorcist II, Jack Nicholson po bënte një film dhe Goldie Hawn. Por të gjithë po shkonin fshehurazi në grupin tonë për të parë se çfarë po ndodhte në Grease. Yjet e mëdhenj donin të ishin këtu dhe të shihnin veçanërisht Olivian.

Conn: Unë isha pak i befasuar nga e gjithë kjo gjë, pasi Olivia i kishte të gjitha këto këngë numër 1 dhe speciale tashmë në TV. Megjithatë, ajo ishte shumë e përulur dhe ne të gjithë e respektonim dhe e donim njëri-tjetrin. Ajo ishte nervoze ashtu si ne të tjerët në ditën e parë të xhirimeve dhe madje tha t’i tregonte nëse kishte ndonjë mënyrë që ajo mund ta përmirësonte aktrimin e saj. Kishte edhe disa gjëra të tjera që po ndodhnin, dua të them se Winnebagos që ishin dhomat e zhveshjes sonë po tundeshin e rrotulloheshin gjithë natën. Por John dhe Olivia e donin njëri-tjetrin në një mënyrë profesionale.

Thurm: Allan u sëmur për një kohë të gjatë me një infeksion në stomak kur filluam xhirimet, kështu që ai nuk ishte në xhirime. Më ra në dorë t’u përgjigjem shumë pyetjeve të producentëve që filluan të lindnin. Ai kishte dashur të xhironte skenën e karnavaleve në Magic Mountain, për shembull, që është ky park i madh tematik jashtë LA, por ne nuk kishim buxhet, kështu që unë e bëra atë një panair të vogël. Kjo përfundoi duke punuar shumë më mirë për ndjesinë e filmit. Për reprizën e Sandra Dee pas garës së zvarritjes, nuk patëm kohë ta xhironim duke kënduar, kështu që e bëmë vetëm me zë. Ishte një vakum që duhej ta mbushja.

Manoff: Ka dy mënyra për ta mbajtur mend atë. Versioni objektiv është se ishte një grup i gëzueshëm, i zënë, i ngritur. John ishte i nxehtë në atë kohë. Kishin roje që i mbanin larg tifozëve te porta pasi ai ishte si një yll rock. Mënyra tjetër për ta kujtuar është përvoja ime si aktore duke bërë filmin e saj të parë dhe u tmerrova. Isha nervoz, isha i vetëdijshëm dhe mendova se nuk e dija se çfarë po bëja. Vazhdova të vendosja njërën këmbë përpara tjetrës dhe të tundja ijet. Ishte goxha dërrmuese.

Conn: Sapo u grimuam, unë isha franceze dhe të gjithë e thërrisnim njëri-tjetrin me emrat e personazheve tanë. Kjo më ndihmoi vërtet sepse unë isha 27 vjeç në atë kohë, dhe kishte disa të tjerë që ishin më të vjetër se kaq, kështu që kjo na dha një licencë për të qenë budallenj, të çmendur dhe të eksituar. Ishin të gjitha gjërat që do të ishin adoleshentët në vitet ’50./theguradian/KultPlus.com

Të ngjajshme