Artistët të cilët janë detyruar të gjejnë punë alternative për shkak të pandemisë

14 Tetor, 2020 - 1:13 pm

Rigjetja e një pune që nga mbyllja e teatrove, lokaleve muzikore dhe klubeve të natës në Mbretërinë e Bashkuar ka qenë e vështirë për artistët. Madje ata u detyruan të gjejnë punë të tjera për të qëndruar stabil financiarisht, punë këto të cilat janë jo-artistike, shkruan The Guardian, përcjell KultPlus.

Paris Rivers: Tekniku i efekteve speciale të filmave sot punon me morgje

Paris Rivers më parë ishte një teknik i efekteve speciale në film dhe TV, si dhe një interpretues kabareje, tashmë ai është operator i shërbimeve funerale. Javën e kaluar, atij iu desh të ndihmonte në veshjen e trupit të një burri që kishte vdekur nga plagët e thikës. Edhe më tronditëse ishte të shihje trurin e një fëmije. “Unë jam duke bërë një punë që shumica e njerëzve nuk do ta prekin me një shtyllë 10 metërshe”, thotë ai. “Por shumë prej nesh nuk kishin ndonjë alternativë.” Përveç kësaj, ai shton, “kur njerëzit pyesin: ‘Çfarë bëtë gjatë vitit 2020?’ Unë mund të them se isha atje në vijat e frontit.”

Rivers, 31 vjeç, ishte “me të vërtetë i frikësuar dhe i dëshpëruar për punë” kur Covid-19 goditi dhe rastësisht, kishte një mik që po punonte në një nga morgjet e përkohshme të ngritur në fillim të pandemisë. Pasi punoi atje për dy muaj, ai kontaktoi shtëpitë e varrimit për të parë nëse dikush do ta merrte atë si një operator të shërbimit funeral. Që nga ajo kohë ai po transporton hi, kufoma dhe arkivole. Krahasuar me të qenit në një set filmik, thotë ai, puna është relativisht “pa stres”.

“Është çuditërisht relaksuese”, shpjegon Rivers. “Ju duhet të shkoni në varreza të bukura, të vishni një kostum të bukur, të vozisni makina luksoze. Disa njerëz frikësohen me këtë punë, por unë fillova në filma horror, prandaj më duket interesante. Dhe sa njerëz që punojnë në filma horror kanë punuar në të vërtetë rreth vdekjes? Ndjej që kjo do të jetë e dobishme për mua në planin afatgjatë. ”

Edhe kur industria e filmit fillon si duhet, thotë Rivers, ai do të vazhdojë me këtë punë në kohë të pjesshme.

Tumi Williams: Muzikant i hip-hopit, tani kuzhinier

Për më shumë se 10 vjet, Tumi williams ka programuar koncerte në Cardiff, si dhe turne nëpër festivale me grupin e tij hip-hop “Afro Cluster”. Ndërsa kultura u ndikua nga pandemia, grupit iu desh të anulonte datat e tyre të koncerteve të drejtpërdrejta dhe të vononte publikimin e albumit të tyre. Por ishte muzika live ajo që i dha Williams idenë për të hapur biznesin e tij të pandemisë. “Banda ime ishte duke performuar në një skenë në Womad dy vjet më parë, dhe festivali më pyeti nëse mund të gatuaj diçka, kështu që unë bëra oriz jollof ndërsa luanim. Ne do të bënim një këngë dhe pastaj unë do të vazhdoja të gatuaja. Ishte çmenduri! ”

Në kryeqytetin Uells të Afrikës Perëndimore nuk ka shumë oferta ushqimi dhe pjata e tij i ka dhënë atij shpejt statusin e “heroit lokal”. Por orizi jollof i tij ka një kthesë: është vegan. Filloi si shujta për shokë, por shpejt evoluoi në një shërbim të plotë, të dorëzuar personalisht çdo të enjte, të premte dhe të shtunë, duke u rritur përmes komunikimit me njerëz dhe përmes Instagramit.

“Ne e quajtëm atë Jollof House Party”, thotë Williams. “Nuk kisha ndonjë ide që do të isha kaq i zënë gjatë 10 javëve të fundit. Të Premten e kaluar bëra 15 shujta brenda një nate.”

Ai tani planifikon ta kthejë atë nga gatimi në shtëpi në një biznes të duhur, i inkurajuar nga festivali në vitin e ardhshëm.

Christopher Nairne: Projektues ndriçimi për hekurudhën

Një kalim në karrierë nga dizajnimi i ndriçimit të teatrit në sinjalizimin hekurudhor ka qenë i dobët për Christopher Nairne. “Cilado qoftë e ardhmja e industrisë së teatrit që rezulton të jetë, askush nuk do të ndalojë së kërkuari sinjalizimin hekurudhor”, thotë ai.

Për këtë punë që po bën, Nairne thekson se “është shumë e qëndrueshme dhe paguhet mirë, ndërkaq teatri paguhet tmerrësisht keq”.

Nairne kishte një përvojë të mëparshme në pista. “Unë kam punuar në një hekurudhë të trashëgimisë në Uells për 22 vitet e fundit, kështu që nuk ishte krejtësisht e re për mua”, thotë ai. Por ai gjithashtu sheh ngjashmëritë midis sinjalizimit dhe punës së tij teatrore. “Të dyja përfshijnë orë antisociale dhe ju duhet të jeni në gjendje të përballoni presionin në një mjedis potencialisht të rrezikshëm.”

Ai është i shqetësuar, sidoqoftë, për mënyrën se si media promovon një qëndrim të detyrimit të artistëve për të ndërruar punën, pa e kuptuar publiku se “ata kanë kaluar pandeminë duke parë seritë e Netflix që janë bërë të gjithë nga artistë”.

“Është një punë serioze dhe është një punë e respektuar”, thotë ai – po aq sa sinjalizimi hekurudhor./KultPlus.com

Të ngjajshme