Muzeu Whitney shet ndërtesën Breuer tek Sotheby’s për rreth 100 milionë dollarë

2 Qershor, 2023 - 12:16 pm

Shtëpia e ankandeve do ta bëjë ikonën Brutalist në Madison Avenue në krye të saj në 2025.

Duke konfirmuar thashethemet që kishin bërë bujë në botën e artit këtë pranverë, Sotheby’s tha të enjten se ka blerë ndërtesën Brutaliste të Muzeut Whitney të Artit Amerikan të vitit 1966 nga Marcel Breuer në Madison Avenue dhe do të zhvendosë selinë e saj atje nga York Avenue në 2025.

Çmimi i blerjes së ndërtesës Breuer nuk u bë i ditur, por dy persona të përfshirë në marrëveshje, të cilët kërkuan të mos identifikoheshin sepse nuk ishin të autorizuar për ta diskutuar publikisht, e vlerësuan shifrën rreth 100 milionë dollarë.

“Është e hidhur,” tha Adam D. Weinberg, drejtori i Whitney’s, për ndarjen përgjithmonë me ndërtesën. “Unë e njoh çdo centimetër katror të tij dhe mendoj se është një nga monumentet më të mëdhenj të artit atje. Është një kryevepër e arkitekturës moderne.”

Charles F. Stewart, shefi ekzekutiv i Sotheby’s, e quajti ndërtesën Breuer “një mundësi një herë në jetë që nuk mund ta humbnim”, duke shtuar se “lokacioni nuk mund të ishte më ideal për bazën tonë të klientëve” për të parë artin, për të marrë pjesë. shitjet dhe të takohen me specialistë.

“Mundësia për të blerë një muze ikonë në çdo qytet të madh – kjo nuk ndodh,” vazhdoi Stewart. Edhe pse shtëpia e ankandeve do të punësojë një arkitekt për të riimagjinuar brendësinë e Breuer-it dhe për të krijuar një dhomë shitjeje brenda strukturës pesëkatëshe – është në një lagje historike, por nuk ka në vetvete një përcaktim historik – Stewart tha se Sotheby’s ishte “i përkushtuar për të ruajtur integritetin e asaj që është i pëlqente ndërtesa”, duke përfshirë edhe hollin.

Weinberg, i cili planifikon të japë dorëheqjen vjeshtën e ardhshme pas 20 vjetësh, tha se Breuer nuk kishte më kuptim që Whitney të ruhej, duke pasur parasysh se muzeu ka dyfishuar hapësirën e tij të ekspozitës në selinë e tij të re të projektuar nga Renzo Piano, e cila gjithashtu ka një hapësirë ​​më të aksesueshme. dhe prezencë mikpritëse.

“Ai u ndërtua për një kohë të pikturave të mëdha të kavaletit,” tha Weinberg për Breuer. “Për ne u bë e qartë se nuk kishte kuptim të kishim një Whitney të ndarë – si e ndani atë?” ai shtoi. “Gjithashtu. ne nuk duam të jemi pronarë”.

Zgjedhjet e redaktorëve

A duhet të paguajmë për ‘partnerët platonikë’ të fëmijëve tanë në pushimet familjare?

Duke shkuar lart në qytet me 250,000 dollarë dhe pak shpresë. A mund të përballojnë ata një bashkëpunim?

Çfarë i përket kompletit tuaj të mbijetesës, nga 8 persona që dinë diçka për fatkeqësitë

Imazhi

Për Sotheby’s, Breuer përfaqëson një mundësi për të përmirësuar vendndodhjen e saj në York Avenue, duke u afruar më pranë zemrës së botës së artit Upper East Side, një zonë që përfshin galeri të mëdha si Gagosian, Mnuchin dhe Acquavella, dhe ku galeritë më të vogla po shtohen. Vendndodhja e Madison Avenue do të lejojë gjithashtu më shumë trafik në këmbë në ekspozitat e Sotheby’s, përkatësisht pamjet paraprake të ankandeve, të cilat u japin anëtarëve të publikut mundësinë për të parë veprat e çmuara të artit përpara se ato të zhduken në duart e privatëve.

Lëvizja përfaqëson një kthim në rrënjët e Sotheby’s, duke pasur parasysh se shtëpia e ankandeve dikur pushtoi Galeritë Parke-Bernet në të gjithë Madison Avenue, ku është Gagosian tani.

Marrëveshja – të cilën Sotheby’s dhe Whitney refuzuan ta konfirmonin në përgjigje të pyetjeve nga The Times në prill – më në fund zgjidh fatin e ndërtesës Breuer, e cila është varur në balancë që kur Whitney u zhvendos në lagjen e paketimit të mishit në 2015. A do të Whitney përfundimisht do të marrë përsëri ndërtesën dhe do të operojë si në qendër të qytetit ashtu edhe në qendër? A do të përfundonte ndërtesa Breuer si rezidencë private e ndonjë personi të pasur apo një dyqan i zbukuruar me pakicë?

Shumë venë në pikëpyetje nëse Whitney do të bënte një fillim të ri të suksesshëm në atë pjesë më të gërvishtur të Manhatan-it, pasi ishte lidhur aq ngushtë me Breuer-in. Çfarë ishte Whitney pa Breuer? Çfarë ishte Breuer pa Whitney?

Leonard A. Lauder, kryetari i fuqishëm emeritus i Whitney, fillimisht kundërshtoi lëvizjen e muzeut në qendër të qytetit si të rrezikshme dhe këmbënguli që Whitney të angazhohej për të mos shitur Breuer për 20 vjet. Por Lauder përfundimisht u konvertua në vendndodhjen e re dhe u emërua për të: Ndërtesa Leonard A. Lauder.

“Kur filloi diskutimi, ishte përpara përfundimit të High Line, përpara se të fillonte Hudson Yards dhe përpara një bumi të madh ndërtimi,” tha Lauder për The Times në 2016. “Unë kisha frikë, në të vërtetë, se Whitney do të të jetë një institucion i vetmuar në një lagje që priste të ndodhte. Epo, po ndodh.”

Në të vërtetë, Whitney në vendndodhjen e tij të re është bërë një pjesë integrale e përtëritjes së asaj lagje – duke ndihmuar në nxitjen e zhvillimit të vazhdueshëm rezidencial dhe tregtar në zonën përreth High Line dhe Hudson Yards.

Pas largimit të Whitney, Muzeu Metropolitan i Artit e mori me qira ndërtesën për gjashtë vjet, duke paraqitur artin bashkëkohor në Met Breuer. Ndër shfaqjet e tij të rëndësishme ishin “Unpërfunduar: Mendimet e mbetura të dukshme”, duke shfaqur vepra arti në gjendje të ndryshme përfundimi, si dhe retrospektiva e Kerry James Marshall, “Mastry”.

Met shpenzoi rreth 15 milionë dollarë për përmirësimin e Breuer – duke përfshirë një shumë të konsiderueshme në restorant – dhe i kushtoi muzeut rreth 17 milionë dollarë në vit për të drejtuar ndërtesën.

Në vitin 2021, Met ia dorëzoi hapësirën Koleksionit Frick, i cili e ka përdorur ndërtesën ndërsa rezidenca e saj e epokës së praruar të vitit 1914 në Fifth Avenue i nënshtrohet rinovimit.

Nën Sotheby’s, ndërtesa Breuer në East 75th Street do të përfshijë galerinë dhe hapësirën e ekspozitës, si dhe një dhomë shitje ankandi. Ende për t’u përcaktuar është nëse shtëpia e ankandeve do të mbajë restorantin nëntokë.

Sotheby’s do të marrë përsipër ndërtesën Breuer në shtator 2024, kur Frick të largohet. Ajo planifikon të lëvizë në vitin e ardhshëm.

Ndërtesa moderniste u projektua nga Breuer, një arkitekt i lindur në Hungari, i trajnuar në Bauhaus. Edhe pse shumë nuk e pëlqeu arkitekturën e paharrueshme të ndërtesës, Breuer u konsiderua si hapësira ideale për të treguar artin dhe skulpturën e shekujve 20 dhe 21. “Ajo u martua me formën dhe funksionin, bukur,” shkroi Michael Kimmelman në The New York Times në 2015. “Katet e ekspozitës nuk ishin thjesht praktike dhe fleksibël. Ata ishin gjithashtu të veçantë, të rafinuar dhe muskuloz, me tavanet e tyre prej betoni të rrjetëzuar. Jashtë dhe brenda, përzierja e granitit gri, betonit dhe rrasës përcolli finesë ekstreme.”

E themeluar në vitin 1930, Whitney u hap në 1931 në West Eighth Street pranë Fifth Avenue. Në vitin 1954, muzeu u zhvendos në një vend të zgjeruar në 22 West 54th Street përpara se të zhvendosej në Breuer në 1966. Përpara se të vendoste të merrte aksionet dhe të lëvizte në qendër të qytetit, Whitney konsideroi disa ridizajnime në vendndodhjen e tij Breuer, duke përfshirë zgjerimet nga Michael Graves, Rem Koolhaas dhe Renzo Piano.

Në vitin 2024, Sotheby’s do të hapë galeritë e saj të reja kryesore në Hong Kong dhe Paris. Më vonë këtë vit, Sotheby’s do të hapë Gantry Point në Long Island City, N.Y., një objekt prej 240,000 metrash katrorë për trajtimin dhe ruajtjen e artit.

Sotheby’s do të mbajë pronësinë e selisë që ka zënë që nga viti 1980 në 1334 York Avenue – duke e zgjeruar atë në 2019 – dhe ku kompania do të vazhdojë të operojë derisa të zhvendoset në ndërtesën Breuer.

“Isha shumë mirënjohës që ata besuan se ne do të ishim kujdestarë të mëdhenj të kësaj ndërtese,” tha Stewart për Whitney. “E hapur për publikun, duke paraqitur artin – përdorimi i ndërtesës do të jetë në përputhje me arsyen e ndërtimit të saj. Ka një vazhdimësi.”’\New York Times\ KultPlus.com

Të ngjajshme