Muzeu i Louvreit përballë dyshimeve për “Salvator Mundin”, pikturën më të shtrenjtë në botë

28 Maj, 2019 - 6:07 pm

“Salvator Mundi”, piktura më e shtrenjtë në botë, nuk do të jetë pjesë e ngjarjes së madhe të këtij viti për Leonardo da Vinçin për shkak se kuratorët në Louvre nuk besojnë se ajo mund t’i atribuohet vetëm artistit.

Shkrimtari dhe historiani i artit, Ben Lewis, ka ravijëzuar rrëfimin e mahnitshëm të pikturës që jehoi në titujt e mediave gjithandej botës, kur u shit për 450 milionë dollarë në ankandin shtëpisë së ankandeve “Christie” në New York më 2017.

Disa prej ekspertëve kryesorë në botë, përfshirë edhe profesorin e historisë së artit në Oksford, Martin Kemp, këmbëngulin që ajo është vepra e vërtetë e humbur e mjeshtrit. Të tjerët janë më të matur ose edhe zhvlerësues, shkruan sot Koha Ditore.

Blerësi është identifikuar si princi i kurorës së Arabisë Saudite, Mohammed bin Salman, për të cilin thuhet se ka rënë në ujdi që vepra do të bëhet perlë e Louvreit të Abdu Dhabit. Ajo do të shfaqet edhe në Louver në Paris për ekspozitën e madhe me veprat e Leonardos që shënon 500-vjetorin e vdekjes së tij.

Paraqitja e tij në Abu Dhabi ishte ndalur krejt papritur vitin e kaluar dhe huazimi i saj në Paris gjatë vjeshtës nuk do të ndodhë, ka thënë Lewis për “Hay literary festival”.

“Burimet e mia të brendshme në Louvre, burime të ndryshme, më thonë se jo shumë kuratorë mendojnë që kjo pikturë është një nënshkrim i Leonardo da Vinçit”, ka thënë ai. “Nëse e ekspozojnë atë…ata do të donin që ta shfaqnin si ‘workshop’”.

“Nëse kështu është puna, s’ka fort gjasa që ajo të ekspozohet, për shkak se pronari thjesht nuk mund ta huazojë…vlera do të bjerë deri në 1.5 milionë dollarë”.

Lewis është autor i librit “The Last Leonardo” (Leonardo i fundit), që ravijëzon rrëfimin e jashtëzakonshëm e të ndërlikuar të pikturës.

Piktura është porositur nga dy tregtarë amerikanë të artit, që vunë bast më 2005 nga agjencia e shitjeve të patundshmërive në New Orleans për 1.175 milionë dollarë.

Ishte katandisur në një gjendje të rëndë. Pas viteve të tëra të restaurimit ekspertët u bindën që ishte vërtet një vepër e humbur e Leonardos dhe ajo u përfshi në ekspozitën e Galerisë Kombëtare në Londër më 2011.
Që prej shitjes së saj ka mbretëruar heshtja. Misteri mbulon vendndodhjen e saj, ndonëse Lewisi është i bindur që ajo ruhet në një vend të sigurisë së lartë në Zvicër.

“Është një pikturë që nuk guxon ta zbulojë fytyrën e saj”, ka thënë Lewis/ The Guardian./KultPlus.com

Të ngjajshme