Artistët Gilbert & George hapin galerinë e tyre, duke thënë se muzetë ‘janë shumë të mbushur’

31 Mars, 2023 - 11:35 am

Dyshja e artistëve të amed Gilbert & George, të cilët e përshkruajnë veten si dy burra që janë së bashku një artist, kanë zbuluar një galeri të re në Londër kushtuar punës së tyre.


Dyshja – Gilbert Prousch dhe George Passmore – kanë punuar së bashku për gjashtë dekada, duke krijuar art performancash absurde dhe vepra të bazuara në imazhe të përqendruara në idenë se artistët janë “skulptura të gjalla” – dhe se gjithçka që ata bëjnë është art.

Duke u hapur për publikun më 1 Prill, shfaqja e parë e Qendrës Gilbert & George, “The Paradisical Pictures”, shfaq një seri veprash haluçinuese në shkallë të gjerë të mediave mikse që duken si xham me njolla dhe paraqesin motive fetare dhe natyrore dhe autoportrete.

Duke folur me Christiane Amanpour të CNN përpara nisjes, Prousch tha: “Muzetë e rinj nuk kanë më hapësirë dhe është e kufizuar se çfarë mund të tregojnë.
“Ne e filluam me idenë se ne donim të shiheshim dhe e vetmja mënyrë për t’u parë është të ndërtoni muzeun tuaj të vogël… Ata janë shumë të mbushur me artistë të tjerë.

Në vitin 2021, artistët i thanë Financial Times në një intervistë se “të gjithë muzetë tani janë zgjuar”, me Prousch duke thënë se Tate ka 23 nga veprat e tyre që “ato nuk i shfaqin kurrë”. Ai shtoi: “Për momentin është i gjithë arti i zi, i gjithë arti i grave, i gjithë ky art dhe ai art. Thjesht shkoni dhe hidhini një sy Tate Modern, jam i sigurt se ata nuk kanë një (Francis) Bacon lart.”

Vërejtjet e tyre u rishfaqën vitin e kaluar, me kritikët që vunë në dukje se komentet e tyre janë në kundërshtim me etikën e tyre të “artit për të gjithë”.

Të tjerët nuk i thyenin fjalët. Artisti dhe akademiku nigerian Chika Okeke-Agulu postoi në Instagram në tetor 2022: “Këta dy burra të bardhë britanikë po marrin vetë muzeun e tyre sepse [B] njerëzit e mangët dhe gratë kanë marrë përsipër institucionet e artit të të bardhëve”.

Artistët nuk folën për racën apo gjininë gjatë bisedës së fundit me Amanpour, dhe kur CNN Style kontaktoi me Gilbert & George pas intervistës në lidhje me deklaratat e mëparshme të artistëve, një përfaqësues nuk pranoi të komentonte.

Një histori provokimi

Në një intervistë për CNN, artistët u shprehën se janë të jashtëzakonshëm politikë për bindjet e tyre konservatore.
“Në Britani, për shumë e shumë vite ishte një gjë e keqe të thuash se je konservator; ishte sikur të ishe i çuditshëm apo diçka e tillë,” i tha Passmore Amanpour. “Ne votojmë gjithmonë konservatorë sepse na pëlqen të votojmë për partinë fituese… Ne mendojmë se konservatori është më normal; pala tjetër është më e huaj, më revolucionare, më komuniste ose më ateiste ose diçka e çuditshme. Konservator do të thotë normal, mesatar.”

Por Prousch dhe Passmore kanë qenë prej kohësh provokues në veprat e tyre, duke krijuar fotograme të rrymave të urinës, feçeve dhe ikonografisë katolike, dhe duke u shfaqur të papërshtatshëm – një gjë e rrallë – dhe të përkulur në autoportretin e vitit 1994 “Bum Holes”. Në një diptik të hershëm së bashku, nga viti 1969, artistët e rinj mbanin shkronja të prera në kostumet e tyre që shkruanin “George the C” dhe “Gilbert the S“.

Kur u pyetën nëse e konsideronin veten “të çuditshëm”, Passmore u përgjigj “Sigurisht që jo. Ne jemi normal – normalë të çuditshëm”, duke shtuar, “Ne nuk duam të jemi të çuditshëm sepse tradicionalisht të gjithë artistët ishin të çuditshëm, me sandale dhe tuba duhani. Dhe ne nuk duam të jemi normalë, sepse kush dëshiron të jetë si gjithë të tjerët? Por të jesh i çuditshëm dhe normal në të njëjtën kohë është një ekuilibër i mirë, mendojmë.”/cnn/KultPlus.com

Të ngjajshme