Arti mjedisor i Tomás Saraceno shfaq marrëdhënien e njeriut me planetin (FOTO)

10 Tetor, 2021 - 9:45 pm

Përmes praktikës së tij dhe punës së Fondacionit Aerocene, artisti Tomás Saraceno ka mbrojtur një transformim rrënjësor të marrëdhënies sonë me njëri-tjetrin dhe me planetin.

Ai paraqitet si një nga 25 udhëheqësit krijues të së ardhmes në projektin e “Wallpaper’s 25th Anniversary Issue ‘5×5’”.

Saraceno beson se ne jemi në një pikë pa kthim. Instalimi i tij aktual në Cisternerne të Kopenhagenit, i lundrueshëm vetëm me varkë, titullohet “Horizonti i ngjarjes”, sipas termit astrofizik për momentin kur graviteti e bën të pamundur t’i shpëtojë tërheqjes së një vrime të zezë.

Arti i tij, i cili që në fillim ka hetuar marrëdhëniet midis njerëzve dhe planetit dhe ka kërkuar një transformim rrënjësor, ka marrë një urgjencë të shtuar përballë emergjencës klimatike.

Paralelisht me praktikën e tij në studio (e cila në vetvete është jokonvencionale), ai gjithashtu drejton projektin ‘Aerocene’, i cili synon t’i përgjigjet pyetjes: A është e mundur të anashkalosh botën, duke mos përdorur asnjë burim tjetër përveç diellit?

Përmes fluturimeve pa lëndë djegëse fosile, të mundësuara nga skulpturat e balonave që mbahen mbi diell dhe udhëtojnë me rrymat atmosferike, ai ka mahnitur auditorët në të gjithë botën.

Një fluturim njerëzor në Salinas Grandes në Jujuy, Argjentinë, ai udhëtoi 1.7 km në 21 minuta, duke vendosur 32 rekorde botërore dhe duke demonstruar qëndrueshmërinë e një projekti që dikur dukej si një ëndërr e vërtetë.

‘Aeroceni’ është një përpjekje bashkëpunuese, që përfshin shkencëtarë, inxhinierë dhe vullnetarë të të gjitha prejardhjeve, dhe fton publikun e gjerë të bashkohet ku çdokush mund të marrë hua një çantë ajrore Aerocene për të provuar veten. Për bashkëpunimin e tij të fundit me Maison Ruinart, artisti Saraceno gjithashtu krijoi një përvojë të realitetit të shtuar e cila do të lejonte që trajektoret e fluturimeve Aerocene (‘Aeroglyphs’, siç i quan ai) të ndahen me një komunitet global.

Ekspozita e ardhshme e artistit argjentinas me Neugerriemschneider, e para e tij me galerinë e Berlinit që kur iu bashkua listës së saj në 2021, vazhdon eksplorimin e shqetësimeve mjedisore dhe mënyrën sesi ne mund të jetojmë së bashku ndryshe.

Nga përmbajtja e ekspozitës, vizualizimet e cilësisë së ajrit, fotot e shtypura duke përdorur ndotës të ajrit nga Mumbai dhe veprat e qelqit të fryrë që rrisin vetëdijen tonë për frymëmarrjen e deri tek gjestet ndihmëse të tilla si zhvendosja e orëve të hapjes së galerisë me dritën e ditës dhe fuqizimi i saj me energji të rinovueshme, marrim një ndjenjë e shtrirjes dhe ambicies së praktikës novatore të Saraçenos, e cila do të vazhdojë të fluturojë vetëm në vitet në vazhdim. / KultPlus.com

Të ngjajshme